voltigeskoj

Voltige - inte bara en sport, en livsstil

HT 2017

Publicerad 2017-08-21 17:10:36 i Allmänt,

Idag börjar höstterminen på riktigt! Det känns väldigt kul att allt kommer igång igen men också liite jobbigt eftersom det för det mesta betyder att allt går i ett. Men man vänjer sig så snabbt vid saker. Just nu känns det jobbigt att återigen vara på jobbet ca kl 8, jobba hela dagen, äta middag på jobbet, åka direkt till träningen och komma hem någon gång mellan 20.30-22.00. Det gör jag tre dagar i veckan. Men man kommer in i det, och sen bara gör man det. ;) Det jobbigaste tycker jag nog är att packa träningsväskan. :P Och jobbigare blir det, för snart ska vinterkläderna ner. Men än är det sommar! Så vi njuter så länge det varar och hoppas på en snäll höst. Jag ser fram emot att börja jobba mot nästa säsong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micaela

Här skriver jag om vad som händer i min klubb, Uppsala Voltige. Klubben har sex lag, allt från nybörjare till elitnivå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela