voltigeskoj

Voltige - inte bara en sport, en livsstil

Mjölksyra

Publicerad 2017-05-10 23:10:55 i Allmänt,

Idag körde vi typ hela küren på Cato. Jag dog lite för att det var så jobbigt. Och det tog för lång tid. Men nu har vi provat iaf. :p Jag vet inte om det är mig det är fel på men jag får sådan fruktansvärd mjölksyra när jag står och passar i söljorna. I ena benet. Alltid. Sen om det har varit lite extra kämpigt kan jag knappt gå när jag kommer av för att jag typ inte kan spänna musklerna i benet. Men det viktigaste är ju att allt funkar uppe på hästen. ;) Ibland är det dock lite panikartat eftersom jag ska lyckas ta mig upp på hästen igen.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Micaela

Här skriver jag om vad som händer i min klubb, Uppsala Voltige. Klubben har sex lag, allt från nybörjare till elitnivå.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela